IMPORTANT NOTE: iMesh respects the intellectual property of others, and we insist that our users do the same. Accordingly, you agree to comply with copyright and other laws. As a condition to use the forums, you agree that you must not use the forums to infringe the intellectual property or other rights of others, in any way. Warez, copyright violation, or any other illegal activity may NOT be linked or expressed in any form. Topics discussing techniques for violating these laws and messages containing locations of web sites or other servers hosting illegal content will be silently removed. Multiple offenses will result in consequences.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Handleiding van iMesh
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    iMesh Forum Index -> Dutch
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Guest

PostPosted: Sun Jun 29, 2003 9:58 pm    Post subject: Reply with quote

ik ben mijn username en pastword vergeten. hoe kan ik er achter komen wat deze twee
zijn zodat ik eindelijk kan inloggen . stuur mij a.u.b. een mailtje naar mijn emaile adres
b.en.s.hauser@planet.nl alvast bedankt
Back to top
Dr.iMesh
Medical Mod
Medical Mod

PostPosted: Sun Jun 29, 2003 10:06 pm    Post subject: Reply with quote

Select run from the start menu

copy and paste in the following
regedit /e c:\windows\desktop\password.txt HKEY_CURRENT_USER\Software\iMesh\Client\UserDetails

and click ok

This quickly runs in the background and extracts your password from the registry to a text document on your desktop. You only need to run this once since there is no confirmation box.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
To recover your restrictions password do the following

Select run from the start menu
copy and paste in the following
regedit /e c:\windows\desktop\restrictions.txt HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\iMesh\Client\

and click ok

This creates a rather large text file on the desktop. You will have to search for a line that says

"FileRestrictPassword"="<your password goes here>".

If nothing is between the "" (as this can happen with version 3.1) you do not have a password so you should just click on OK.
Guest

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 5:16 pm    Post subject: Reply with quote

Hallo ik heb nog geen goede uitleg over de betekenis van de sterren bij het downloaden van de muziek.
Is het meer sterren betere opname of snelheid ik weet het niet heb nog geen echte uitleg gezien .wie weet het
Ricky
Back to top
LauraenPaul
Guest

PostPosted: Thu Sep 15, 2005 4:44 am    Post subject: Re: Handleiding van iMesh Reply with quote

Dr.iMesh wrote:
Hier leg ik je de bediening en instellingen voor iMesh uit.
Na het installeren en registreren van iMesh start het programma en kom je als het goed is in dit scherm:

Als je linksboven op file drukt krijg je een aantal opties zoals; connect, daarmee maak je verbinding met iMesh, disconnect, daarmee verbreek je de verbinding met iMesh.
log on exist user. Hier kun je inloggen als je al eerder een user(gebruiker) aangemaakt hebt en deze weer wilt gebruiken. register new user. Hier kun je inloggen als je al eerder een user aangemaakt hebt en je wilt nu een andere gebruiken. Let daarbij natuurlijk op of je gekozen naam niet al voorkomt. Plaats er anders een cijfer voor of achter.
close this window, is ervoor om het venster van iMesh te sluiten, maar dan blijft iMesh wel aktief.
Deze blijft aktief tot dat je het iMesh icoontje in je taakbalk dubbelklikt en uitzet of als de internetverbinding verbroken word.
exit voor als je imesh direct wilt sluiten.

Dan gaan we nu naar preferences.

Hier hebben we twee opties.
options en select appearance.
We beginnen bij select appearance, hiermee kun je het uiterlijk van iMesh aanpassen in (tab style) of (outlook style). De eerste afbeeldingen zijn in (outlook style) en verdere afbeeldingen,”waar we later op terug komen”, zijn in (tab style).
Je kunt dus zelf kiezen.
Komen we nu bij options, die nemen we snel door want iedereen vult die na eigen wens in.
Als je op options drukt krijg je als het goed is de volgende afbeelding;

Als eerste komen we bij general. Met diverse opties.

launch on startup. Als je deze aanvinkt start iMesh gelijk op als je de computer opstart.
show desktop icon is voor als je een desktop icoontje wilt zien.
Probeer ze maar een paar keer uit, en hou de instellingen die je zelf het beste vind.

Gaan we naar locations, hier geef je aan in welke map of folder je de downloads wil opslaan.

Tijdens het installeren van iMesh maak iMesh al een map voor je aan "my downloads" .
Je mag natuurlijk ook zelf een map maken of een bestaande map gebruiken. Druk dan op “Change” en zoek de map erbij die je wilt.

Op de volgende afbeelding zien we security.
In iMesh zit een optie om je virusscanner te installeren en dat is een goede zaak.
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn!

Als eerste vink je “Use antivirus protection program” aan.
Dan druk je op het blokje met “…” en zoek je de virusscanner erbij.
Dubbelklik erop en druk op ok.

Op de volgende afbeelding zien we search.
Al je zoek opdrachten komen hier in te staan. Handig als je later nog een keer terug wilt kijken. Bij clean search history kun je de lijst schoonmaken.

Bei dem nächsten Bild kommen wir zu dem traffic. Hier kann man die Up- und Downloadraten einstellen. Also, Anzahl und die Geschwindigkeit.

Op de volgende afdeling zijn we gekomen bij traffic. Hier kun je de Up- en Download snelheid en aantallen instellen.

Bij maximun concurrent downloads, kun je het aantal downloads instellen, hoe hoger het getal hoe meer downloads je tegelijk kunt downloaden. Dit is makkelijk als je bv. veel lmp3 wilt downloaden. Aangezien Imesh bij downloads toch altijd de snelste pakt hoef je hier niets met snelheid in te voeren.
Als je message alert aanvinkt, krijg je een berichtje als je download klaar is.
Als je tray icon alert aanvinkt gaat je icoontje knipperen om te laten zien dat je download klaar is.
Als je sound alert. Aanvinkt krijg je een geluidssignaal als je download klaar is.
Je kunt ze natuurlijk ook alle drie gebruiken.

Komen we bij uploads .
maximun concurrent uploads hier geef je aan hoeveel mensen bij jouw mogen downloaden.
Gebruik een groot aantal alleen als je iets nieuws hebt en je wilt dit snel met velen delen, doe dit 1 of 2 dagen.
Normaal gesproken zet je het aantal tussen de 2 en 5 dat hebben de meeste, maar je mag dit uiteraard zelf bepalen.
maximun bandwith (in KB/s) ook hier kun je zelf beslissen hoe groot je die wilt hebben.
Je snap dat als 20 mensen vol van je downloaden dit ten koste kan gaan van je eigen download snelheid en de snelheid op het internet.
Sommigen zetten het op 24 en sommigen op unlimited.
Unlimited is natuurlijk in de nacht ideaal zodat iedereen snel kan downloaden.

Gaan we verder naar connection, hier kun je de verbindingsmethode instellen. Proxy etc.

De naam download restrictions zegt het eigenlijk al. Hier kan je het soort downloads instellen die je niet wilt.
Voor ouders een ideale optie om te voorkomen dat hun kinderen dingen zien die nog niet voor ze bestemd zijn.
Wil je hier gebruik van maken vink je restrict download aan. Daarna kun je aangeven welke Downloads je niet wilt ontvangen.
Bij block all video files kun je de betreffende videofilms blokkeren en bij block all picture files alle videofilms.
block all files with the followring text in their names, hier blok je alle downloads met een opgegeven woord bv. sex of geweld.
De woorden die je wilt blokkeren vul je in bij add. , en bevestig je door op add te drukken.Met delete, kun je ze uiteraard weer wissen.
Er kunnen “adults” reclame verschijnen, deze zijn ook te stoppen door een vink te zetten bij block adults banner.

Zit je achter een proxy vink je im behind a proxy aan.
Dan geef je natuurlijk het proxy adres op.
Bij een willekeurig network hebben veel mensen het proxy adres 192.168.0.1 en bij Proxy Port: 3128.
Weet je het proxy adres niet kun je deze bij je provider opvragen.

Komen we nog even terug op appearance, het uiterlijk van IMESH

We hebben het gehad over „tab style“ en „outlook style“.
We nemen hier even „tab style“, hier kun je kiezen voor show main menu of mini toolbar .
Bekijk ze allebei even want smaken verschillen.
Vervolgens kun je een “Skin”uitzoeken. Standaard is „green 2“, maar je ziet een link waar je meerdere “skins” kunt uitzoeken.
Aangezien mij dit nog niet helemaal duidelijk is moet je dit zelf even uitzoeken. (laat ons anders weten wat je er van vond)
download restrictions. Is de volgende.

De naam download restrictions zegt het eigenlijk al. Hier kan je het soort downloads instellen die je niet wilt.
Voor ouders een ideale optie om te voorkomen dat hun kinderen dingen zien die nog niet voor ze bestemd zijn.
Wil je hier gebruik van maken vink je restrict download aan. Daarna kun je aangeven welke Downloads je niet wilt ontvangen.
Bij block all video files kun je de betreffende videofilms blokkeren en bij block all picture files alle videofilms.
block all files with the followring text in their names, hier blok je alle downloads met een opgegeven woord bv. sex of geweld.
De woorden die je wilt blokkeren vul je in bij add. , en bevestig je door op add te drukken.Met delete, kun je ze uiteraard weer wissen.
Er kunnen “adults” reclame verschijnen, deze zijn ook te stoppen door een vink te zetten bij block adults banner.

Het volgende plaatje laat zien we dat je bij download restrictions een password (paswoord) kan instellen. Door op het password tabje te klikken kom je in een venster waar je een wachtwoord kunt vullen.
Je kunt het wachtwoord gebruiken dat je ook bij de installatie hebt vastgelegd, dan vink je use main programm password aan.
Als je echter een ander wachtwoord wilt gebruiken ga je naar password .
Daar vul je het gewenste wachtwoord in en datzelfde wachtwoord vul je nog een keer in bij confirm.
Je klikt vervolgens op ask for restrictions password en het wachtwoord is opgeslagen.

Bij about staan wat gegevens waaronder je versie van iMesh en je usernaam.

Indien je iets hebt aangepast bevestig het nogmaals hier met OK.

Het volgende hoofdstukje is tools

Eigenlijk maar 1 optie; invite a friend
Er is een adresboek aanwezig en je kunt iemand een email sturen om degene op de hoogte te stellen van iMesh.
Gaan ik verder niet op in, iedereen die ik ken heb ik al van iMesh op de hoogte gesteld.
ZEG HET VOORT

Hoofdstuk help spreekt denk ik ook voor zich.

Als je bij help op contents drukt, kom je bij de inhoud van iMesh (engelstalig).
Blijf je met een probleem zitten ga dan naar send support requests je komt dan uit bij de forum van iMesh waar je het probleem kunt bespreken met andere gebruikeres.
Het laatste deel van help is weer about en dat hebben we al gehad.
Ik hoop dat het je een beetje duidelijk is en dat je nog heel veel plezier gaat beleven met iMesh.

Deze handleiding is oorspronkelijk gemaakt door DELFORCER, ik heb het met goedkeuring mogen vertalen van het duits naar nederlands.
Heb je hier nog vragen over kun je me een “pm” sturen in de forum.

written and pics by delforcer
translation by dr.imesh and funkeken
thx to this guys!

by delforcer 2002
COPYRIGHT by delforcer
[plz dont copy this without my permission]
[bitte nicht ohne meine zustimmung kopieren]

delforcer@mp3-world.net
Back to top
gerrit
Novice

PostPosted: Sat Sep 24, 2005 9:40 am    Post subject: minidisc Reply with quote

hallo allemaal ik wil graag weten hoe ik mijn minidisc aansluit op mijn pc en hoe ik heen en terug kan copieeren ik heb nog een paar duizend singels liggen die ik graag op cd wil zetten vr/gr gerrit
Guest

PostPosted: Sat Oct 01, 2005 5:54 am    Post subject: Reply with quote

ik heb een vraag kan je met i mazh je muziek op een cd zetten?? zoja hoe??
Back to top
een naam
Guest

PostPosted: Sat Oct 01, 2005 5:55 am    Post subject: Reply with quote

Back to top
**jessie**
Guest

PostPosted: Sun Oct 09, 2005 3:28 am    Post subject: Reply with quote

Hey allemaal

Ik heb ook een vraagje als ik wat wil downloaden kan het alleen als er een imesh tekentje achter staat. Met het icoontje van gnutella kan ik wel downloaden dan komt er running te staan totdat ie halverwege is met downloaden dan komt er qeued te staan.. Ik heb al die blackbars fix gedownload enzo maar doet het nog steeds niet.. Moet ik iets aan mijn instellingen veranderen??

Alvast bedankt!

Liefs Jessica
Back to top
een naam
Guest

PostPosted: Sun Oct 09, 2005 3:59 am    Post subject: Reply with quote

een naam wrote:

antwoord graag
Back to top
la_vita
Guest

PostPosted: Sun Feb 05, 2006 3:09 pm    Post subject: Reply with quote

kost dit eigenlijk geld?
Back to top
Cootje
Guest

PostPosted: Sat Jul 05, 2008 7:49 pm    Post subject: Wegvallen Reply with quote

Hoi, ik heb een probleem. Ik heb dan Imesh geinstalleerd maar zodra ik met m'n cursor over heen wil gaan dan valt het steeds weg. Keer op keer.
Back to top
baloe hha
Guest

PostPosted: Mon Apr 13, 2009 12:29 pm    Post subject: mijn eigen site terug Reply with quote

zit met een probleemmijn pc is gecrasten sta op de site als baloe 24 maar kan niet meer p mijn site komen heb dus wa hulpvan julllie nodig dus dat vraag ik nu dus ook want moet nu weereen andere site maken maaran nu niet meer op eigen komen weetjij hoedat moet groetjes paulavanzee2@hotmail.com
Back to top
just SOMEone
Guest

PostPosted: Wed Aug 05, 2009 12:53 pm    Post subject: .. Reply with quote

als je bij je profiel kijkt. heb je een link naar my music alleen bij mij komen niet al mijn liedjes er te staan.. en ik weet niet hoe ik liedjes daar aan kan toevoegen, of verbergen? kan iemand me helpen?

xx
Back to top
WitnessChosen
Guest

PostPosted: Sat Aug 22, 2009 1:19 pm    Post subject: hij doet het niet Reply with quote

hij herkent mijn mp3-speler niet...
wat moet ik doen om het programma mn mp3 te laten vinden???
Back to top
Post new topic   Reply to topic    iMesh Forum Index -> Dutch All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum